Masaże
Spis treści
- § 1 Definicje
- § 2 Kontakt ze Sprzedawcą
- § 3 Wymogi techniczne
- § 4 Zakupy w Sklepie
- § 5 Płatności
- § 6 Realizacja zamówienia
- § 7 Prawo odstąpienia od umowy
- § 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
- § 9 Reklamacje
- § 10 Dane osobowe
- § 11 Zastrzeżenia
- Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
- Dni robocze dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogąelektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w Sklepie swoje indywidualnekonto.
- Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
- Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcąuprzywilejowanym.
- Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośredniozwiązaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Sklep – sklep internetowy Twój sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresemhttp://sklep.aturi.pl.
- Sprzedawca – BARBARA LUDYGA, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FhuATURI Barbara Ludyga, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przezministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, NIP 6451097648, nr REGON 273366175, ul. Kościuszki 182/2b, 40-525 Katowice.
- Treści cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów mają zastosowanie zarówno do rzeczy ruchomych (towarów), jak i Treści cyfrowych.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Kościuszki 182/2b, 40-525 Katowice
- Adres e-mail: sklep@salonaturi.pl
- Telefon: +48 796 628 171
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz,jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracjipoprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- za pośrednictwem platformy płatniczej:
- PayPal
- PayU
- kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
- W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Blue Media, podmiotem świadczącym obsługępłatności online jest Blue Media S.A.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący maprawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są - w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej;
- za pośrednictwem Poczty Polskiej;
- do paczkomatów InPost;
- drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania zamówienia – w przypadku Treści cyfrowych.
- Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, zzastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach;
- zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą >wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Kościuszki 182/2b, 40-525 Katowice niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczasskładania zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie Treści cyfrowych, za które Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do zapłaty ceny,jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące warunki:
- Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego uprzywilejowanego;
- Kupujący uprzywilejowany został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniuświadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
- Sprzedawca przekazał Kupującemu uprzywilejowanemu zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przez rozpoczęciem świadczenia usługi.
§ 9 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową,przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna wSklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
- Towary
- W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania zuprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jegodostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia,określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
- Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadkużądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.
- Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy
- w sytuacji, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy oprawach konsumenta;
- Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy oprawach konsumenta;
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towardo zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienieod umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawachkonsumenta;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru dozgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującegouprzywilejowanego.
- W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić tentowar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na koszt kupującego.
- Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jestnieistotny.
- W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupującyuprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres ul. Kościuszki 182/2b,40-525 Katowice. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż wterminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia cenyniezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującegouprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
- Treści cyfrowe
- W przypadku niewłaściwej realizacji przez Sprzedawcę umowy o dostarczenie Treści cyfrowych, Kupującyuprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień uregulowanych w rozdziale 5b Ustawy o prawachkonsumenta.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowych, Kupujący uprzywilejowany może wezwać go do ichdostarczenia. Jeżeli mimo to Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym,wyraźnie uzgodnionym przez Kupującego uprzywilejowanego i Sprzedawcę terminie, Kupujący uprzywilejowanymoże odstąpić od umowy.
- Kupujący uprzywilejowany może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowych, jeżeli:
- z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowychlub
- Kupujący uprzywilejowany i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźniewynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującegouprzywilejowanego, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści cyfrowych z umową, który istniał w chwiliich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
- Jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Kupujący uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do ichzgodności z umową.
- Dodatkowo, jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenieo:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy,
- pod warunkiem, że:
- doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowych z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernychkosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
- Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, wktórej Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego uprzywilejowanego o braku zgodności zumową, i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego, uwzględniając ichcharakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane;
- brak zgodności Treści cyfrowych z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzićTreści cyfrowe do zgodności z umową
- brak zgodności Treści cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny alboodstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43mUstawy o prawach konsumenta (tj. żądania doprowadzenia Treści cyfrowych do zgodności z umową);
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treścicyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dlaKupującego uprzywilejowanego.
- Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy na podstawie poprzedniego postanowienia, jeżeliTreści cyfrowe są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowych z umową jestnieistotny.
- Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Kupującemu uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania zprawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej Treści cyfrowych), lubobniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczeniaKupującego uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupującyuprzywilejowany, chyba że Kupujący uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który niewiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu,Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, doktórego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy WojewódzkimInspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przedsądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest podadresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu,Konsument może skorzystać m.in. z:
III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
- W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowaniawadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
- Wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizycznazostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Kupującemu.
- Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traciuprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju inie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżelinie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanieprzed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
- Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksiecywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany towaru na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy,Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Kościuszki182/2b, 40-525 Katowice.
§ 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celachoraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityceprywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego iRady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami wSklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. bRODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenialub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danychuniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przezSklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdypodstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co mazastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególnąsytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2Regulaminu.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowazawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sądwłaściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Fhu ATURI Barbara Ludyga
- ul. Kościuszki 182/2b, 40-525 Katowice
- adres e-mail: sklep@salonaturi.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
...........................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
...........................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
.............................................................................................Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
Spis treści
- § 1 Definicje
- § 2 Kontakt z Usługodawcą
- § 3 Wymogi techniczne
- § 4 Konto
- § 5 Reklamacje
- § 6 Dane osobowe
- § 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
- Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki którejUsługobiorca może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
- Usługobiorca - każdy podmiot zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta.
- Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizycznązawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dlaniej charakteru zawodowego.
- Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
- Sklep – sklep internetowy Twój sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresemhttp://sklep.aturi.pl
- Usługodawca - BARBARA LUDYGA, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FhuATURI Barbara Ludyga, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przezministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, NIP 6451097648, nr REGON 273366175, ul. Kościuszki 182/2b, 40-525 Katowice.
§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Kościuszki 182/2b, 40-525 Katowice
- Adres e-mail: sklep@salonaturi.pl
- Telefon: +48 796 628 171
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy.
- Konto daje Usługobiorcy dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przezUsługobiorcę w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Usługobiorcy.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą umowa wzakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Usługodawcy na adres e-mail:shop@sklep707352.shoparena.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy wzakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail sklep@salonaturi.pl
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nieprzyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do któregonależy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratówznajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy WojewódzkimInspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądempolubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Konta jest Usługodawca.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celachoraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityceprywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego iRady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tymprzypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jejzawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający naprzetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodaniedanych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
- Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
- Konto zostanie usunięte przez Usługobiorcę lub Usługodawcę na żądanie Usługobiorcy
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdypodstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy – w zależności od tego, co mazastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególnąsytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
- W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyćskargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu;
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi;
- zmiana funkcjonalności Konta, wymagająca modyfikacji Regulaminu.
- Usługobiorca zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniemzmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tymUsługodawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Usługodawcy shop@sklep707352.shoparena.pl,czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmianylub wcześniej, jeśli Usługobiorca zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Usługobiorca nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmujesię, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będziesąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Regulamin newslettera
Spis treści
§ 1 DEFINICJE
- Konsument – konsument w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorcamoże otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tyminformacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
- Sklep – sklep internetowy Twój sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresemhttp://sklep.aturi.pl
- Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
- Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizycznązawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dlaniej charakteru zawodowego.
- Usługodawca - BARBARA LUDYGA, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FhuATURI Barbara Ludyga, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przezministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, NIP 6451097648, nr REGON 273366175, ul. Kościuszki 182/2b, 40-525 Katowice.
§ 2 Newsletter
- Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
- Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji,obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę wmomencie zapisywania się do Newslettera.
- Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje wprzeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane wramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi na czasnieoznaczony, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
- W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się zniego, a także link do wypisania się.
- Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, wkażdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mailUsługodawcy: sklep@salonaturi.pl
- Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniemwypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi
§ 3 Reklamacje
- 1.Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: sklep@salonaturi.pl
- 2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącegoKonsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do któregonależy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratówznajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy WojewódzkimInspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądempolubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 4 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jestUsługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym opozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej wSklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tymprzypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jejzawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający naprzetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera.Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
- Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
- Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdypodstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy – w zależności od tego, co mazastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególnąsytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
- W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyćskargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważnąprzyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianąprzepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momenciezapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się,że akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adrese-mail Usługodawcy: sklep@salonaturi.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwiląwejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będziesąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Regulamin bonów podarunkowych oraz voucherów kwotowych
Spis treści
- § 1 Warunki ogólne
- § 2 Definicje
- § 3 Realizacja Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego
- § 4 Reklamacje
- § 5 Postanowienia końcowe
§ 1 Warunki ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki wydawania, zasady oraz sposób korzystania z Bonów Podarunkowych oraz Voucherów kwotowych.
- Wydawcą Bonu Podarunkowego oraz Vouchera kwotowego jest FHU ATURI BARBARA LUDYGA, dalej jako ATURI ORIENT MASSAGE.
- Wydawca oferuje do nabycia w Salonie ATURI ORIENT MASSAGE, Vouchery o wartościach:
- 300 PLN,
- 500 PLN,
- Od 1000 PLN,
- lub Bony podarunkowe na konkretne, wybrane usługi dostępne w Salonie.
- Klient zobowiązuje się do przekazania Wydawcy środków pieniężnych w kwocie równej wartości Bonu Podarunkowego lub Vouchera kwotowego.
- Wydawca zobowiązuje się do przekazania Klientowi Bonu Podarunkowego i do przyjmowania płatności realizowanych przy pomocy Bonu Podarunkowego za Usługi przez niego nabywane.
- Bon Podarunkowy/ Voucher kwotowy może być wykorzystany wyłącznie w celach skorzystania z masaży oraz zabiegów dostępnych w Salonie ORIENT MASSAGE ATURI.
- Bon Podarunkowy/ Voucher kwotowy, nie podlega wymianie na środki pieniężne (w całości lub w części) oraz nie podlega zwrotowi.
- Bonu Podarunkowego nie można wykorzystać do zakupu kolejnego Bonu Podarunkowego.
- Okres ważności Bonu Podarunkowego wynosi 3 miesiące od dnia jego sprzedaży, zgodnie z datą widniejącą na dokumencie Bonu Podarunkowego. Niewykorzystanie Bonu Podarunkowego w terminie na nim wskazanym, jest równoznaczne z utratą ważności Bonu Podarunkowego i nie stanowi podstawy do wystąpienia przez Klienta wobec Wydawcy z roszczeniami w tym zakresie.
- Okres ważności Vouchera kwotowego uzależniony jest od wydanej na jego zakup kwoty i tak:
- 300 zł wynosi 3 miesiące od dnia jego sprzedaży,
- 500 zł wynosi 6 miesiące od dnia jego sprzedaży,
- od kwoty 1000 zł wynosi 12 miesięcy od dnia jego sprzedaży. Zgodnie z datą widniejącą na dokumencie Vouchera kwotowego. Niewykorzystanie Vouchera kwotowego w terminie na nim wskazanym, jest równoznaczne z utratą ważności Vouchera kwotowego i nie stanowi podstawy do wystąpienia przez Klienta wobec Wydawcy z roszczeniami w tym zakresie.
§ 2 Definicje
- Regulamin - oznacza niniejszy Regulamin Bonów Podarunkowych / Voucherów kwotowych, sporządzony i stosowany przez Wydawcę.
- Bon podarunkowy – bon uprawniający do korzystania z Usług Salonu wydanyw formie elektronicznej lub fizycznej (papierowej), uprawniający do jednokrotnego skorzystania z konkretnej wskazanej usługi Salonu.
- Voucher kwotowy – voucher uprawniający do korzystania z Usług Salonu wydanyw formie elektronicznej lub fizycznej (papierowej), uprawniający do jednokrotnego lub wielokrotnego skorzystania z usług Salonu.
- Wydawca – oznacza FHU ATURI BARBARA LUDYGA, dalej jako ATURI ORIENT MASSAGE.
- Klient - osoba nabywająca Bon Podarunkowy lub Voucher kwotowy.
- Posiadacz – osoba realizująca Bon Podarunkowy lub Voucher kwotowy.
- Salon - oznacza lokal, w którym Wydawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
- Usługi/Zabieg - oznacza usługę świadczoną przez Wydawcę na rzecz Posiadacza.
§ 3 Realizacja Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego
- Bon Podarunkowy stanowi formę zapłaty za masaż bądź zabieg.
- Posiadacz Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego może wykorzystać kwotę wskazaną na Bonie Podarunkowym/ Vouchera kwotowego na Usługi dostępne w ofercie Salonu lub na Usługę wskazaną na Bonie Podarunkowym.
- W przypadku zakupu Usługi o wartości niższej niż wartość Bonu Podarunkowego Klientowi lub Posiadaczowi nie przysługuje prawo otrzymania pozostałej, niewykorzystanej kwoty w gotówce. Pozostała część środków pieniężnych pozostaje do wykorzystania przez Posiadacza w okresie ważności Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego. Niewykorzystane środki pozostają na Bonie Podarunkowym / Voucherze kwotowym do ostatniego dnia obowiązującego terminu ważności Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego.
- W przypadku zakupu Usługi o wartości wyższej niż wartość Bonu Podarunkowego / Vouchera kwotowego Klient lub Posiadacz realizujący Bon Podarunkowy zobowiązany jest dopłacić różnicę w sposób wskazany w niniejszym regulaminie.
- Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego nie można łączyć z promocjami i rabatami obowiązującymi w Salonie w chwili realizacji Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego przez Posiadacza.
- Wartość zakupów dokonywanych przy użyciu Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego będzie odejmowana od znajdujących się na nim środków pieniężnych, aż do wykorzystania limitu zgromadzonego na Bonie Podarunkowym/ Voucherze kwotowym lub upływu terminu ważności Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego.
- W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty Posiadacz proszony jest o kontaktz recepcją Salonu.
- Przy dokonywaniu rezerwacji, Posiadacz informuje pracownika Salonu, że formą płatności za umawiany Zabieg będzie Bon Podarunkowy/ Voucher kwotowy.
- Bon Podarunkowy / Voucher kwotowy należy okazać przed skorzystaniem z Masażu bądź Zabiegu.
- W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście na 24 godziny przed umówioną wizytą/ zgodnie z zasadami umawiania i odwoływania wizyt zawartymi w Regulaminie wizyt Bon Podarunkowy/ Voucher kwotowy uznany zostaje za zrealizowany.
- Bon może zostać wykorzystany podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych Usług.
- Zabrania się odsprzedawania Bonów Podarunkowych osobom trzecim.
- Bony Podarunkowe imienne nie mogą być przeniesione na inną osobę.
- Vouchery kwotowe na Posiadacza, na kwotę powyżej 1000zł, może być wykorzystywany razem z bliską osobą, partnerem, małżonkiem.
§ 4 Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z Zabiegami przy użyciu Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego, będą rozpatrywane przez Wydawcę zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w Regulaminie Wizyt.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Wydawca nie odpowiada za zgubienie i/lub uszkodzenie Bonów Podarunkowych/ Vouchera kwotowego, przez Klienta lub Posiadacza.
- Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, na podstawie Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego, który jest nieczytelny, zniszczony, bądź też w jakikolwiek inny sposób nasuwa wątpliwości co do jego autentyczności. W takim przypadku Bon Podarunkowy/ Voucher kwotowy uznawany jest za nieważny.
- Kupujący Bon Podarunkowy/ Voucher kwotowy, jak również Posiadacz Bonu Podarunkowego/ Vouchera kwotowego oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego treść w całościi zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.
- Integralną częścią Regulaminu Bonów Podarunkowych jest Regulamin Wizyt obowiązujący w Salonie.